top of page

Bali kincseiből válogatva

ELHALASZTVA

Megkérdőjelez. ▷ Változást provokál. ▷ Feltölt. ▷ Megerősít.⁣

Hogy ez a trópusi álom út valóban egy fejezet kezdetét jelentse az életedben, 10 nap erejéig a Divine Souls' Mission Csapata kiegészül Mórocz Katával, az egyik legprofibb és legkreatívabb hazai trénerrel. A tábor alatt közösen felfedezzük az Istenek szigetének rejtett csodáit, és a programokra fogjuk felfűzni a kreatív önismereti szeánszokat.
Játsz el a gondolattal: Bel
őled mit hozna ki Bali?

UTAZÁS:
Nem kell bajlódnod a repjegyvásárlással és a járatok összehangolásával, a csomagba kiváló útvonalú repjegyeket választottunk (1 átszállás) a világ egyik legjobb légitársaságával. A Csapat együtt utazik.
Indulás: 2021. 03.14-én, Budapestr
ől. Hazaérkezés: 2021. 03. 25-én.

BALI PACK:

• 10 nap, 9 éjszaka Balin egy- vagy kétágyas elhelyézessel. (az árakat lent találod)

• 6 éjszaka a rizsföldek mellett, egy medencével ellátott balinéz ékszerdobozban, bőséges reggelivel és trópusi gyümölcsökkel. (kisvideó)

• 3 éjszaka az Indiai-óceán közelében, egy bájos hotelben, medencével és reggelivel

•  kirándulások transzferrel, helyi idegenvezetővel, belépőkkel:

• tisztitóceremónia egy helyi forrás gyógyító vízében, egy balinéz templom menedékében

• mesezöld rizsteraszok

• vízesés fürdési lehetőséggel

• vulkán túra a napfelkeltében

• kávéültetvény vizit kóstolóval

•  egzotikus programok a tradicionális balinéz tematika jegyében, például:

• meghitt vacsora egy balinéz család otthonában, ahol nincsenek tabu kérdések

• isteni felajánlások készítése kókuszból és virágokból

• balinéz tánc és népviselet

• spirituális szertartások, amik segítik a szellemi, lelki megtisztulást. Akár hiszünk benne, akár nem, mindenképp különleges élmény és kiváltság megtapasztalni a miénktől ennyire eltérő szokásokat.

• kényeztető balinéz masszázs (60 perc)

• reptéri transzfer Balira érkezéskor és távozáskor

• megbízható, helyi szolgáltatókkal való együttműködés

• a szervezők folyamatos rendelkezésre állása a helyszínen (magyar nyelven)

• garantáltan inspiráló közösség elvárások nélkül, egymást motiválva

• apró meglepetések, amiktől igazán otthon érzed Magad már az első perctől kezdve

Ezen túl vendégünk vagy egy üdvözlő vacsorára, illetve az utolsó este egy közös búcsú vacsorára

ÖNISMERETI PACK:

•  3 alkalommal jóleső, vezetett jóga és meditáció a természetben

• 15+ óra csoportos önismereti szeánsz a nap programjára hangolódva, ahol a fókusz azon lesz, hogy merj változtatni és beleugorni az újba, hogy minőségi időt tölthess Magaddal, jobban megismerd és megszeresd Magad

• rövid ismertető az ásványok pozitív hatásáról, melynek végén választhatsz egy egyedi varázs ékszert - ami onnantól csakis a Te fejlődésedet fogja szolgálni

• profi trénerünk folyamatosan jelen lesz, így bármikor elkaphatod, hogy egy kókuszdió mellett átbeszéljétek az elakadásokat, felismeréseket, bármit, amit szívesen megosztanál Vele

Ez még mindig nem minden, megajándékozunk egy inspirációs fotózással is. Képzeld el: Balinéz rizsteraszok körülötted. Misztikus fények csillognak a medence puha vízén. Varázslatos energiákat érzel. Ragyogsz és boldog vagy. Profi fotósunk pedig mindezt megörökíti Neked. ​

ÉS A LEGFONTOSABB:
életreszóló élmények, kalandos találkozások, felismerések, rácsodálkozások és sok-sok minőségi énidő.

A programokon való részvétel opcionális. A részletes menetrendet érkezeskor fogjuk bemutatni. Igény eseten szívesen segítünk egyéb önköltséges programok szervezésében (pl. szörfoktatás, snorkeling, herbál túra, robogóbérlés), illetve, ha kedved van, fedezzük fel együtt a környéket, a helyi templomokat, az eldugott rizsteraszokat és a titkos strandokat.

Készítünk majd egy térképet azokkal a programokkal, éttermekkel, amiket teszteltünk és bátran ajánljuk, ha inspirációt keresel a szabad időd eltöltésére. A szálláson, vagy annak közelében található étterem, így az étkezéseket - a csomagban foglaltakon felül - ott is meg lehet majd oldani. A csomag nem tartalmazza a biztosításokat.
A programváltoztatás jogát fenntartjuk.  ​

A résztvevők száma limitált, 12 fő. Minimum létszám: 9 fő.

KREATIVITÁS - ÉLETÖRÖM - ÉRTÉKTEREMTÉS
Ismerd meg a tábor trénerét, Katát!

"Mórocz Kata vagyok, a júniusi önismereti tábor trénere és coach-a. Ezzel a táborral nekem is egy álmom válik valóra, mert évekkel ezelőtt az én önismereti utam is egy külföldi táborban kezdődött.

Nagyon szeretnék hasonló intenzív élményt adni azoknak, akik belevágnak velünk ebbe a kalandba.

Abból a táborból én úgy jöttem haza, hogy 180 fokot fordult velem a világ, a korábbi jogász karrier terveim már nem tűntek olyan vonzónak, szép lassan megfogalmazódott bennem a vállalkozóvá válás ötlete is. Itt pillanthattam bele úgy igazán a tréneri szakmába is, és teljesen lenyűgözött, hogy mennyi mindent ki lehet hozni emberekből és csapatokból, ha tudatosan fejlődnek. Azóta már tartottam tréningeket önfejlesztő táborokban Portugáliától Ciprusig és Litvániától Romániáig.

Magam is nagy utazó vagyok és hiszem, hogy az új kultúrák felfedezéséből rengeteget tudunk tanulni: más nézőpontot, nyitottságot, alkalmazkodóképességet, egy más fajta életfelfogást. Méhecskeként gyűjtöm be a legjobbat minden kultúrából, ahol járok, és a balinéz gondolkodásmód engem is lenyűgözött. Ezért gondoltam arra, hogy Bali egy tökéletes helyszín lehetne arra, hogy jobban megismerjük önmagunkat, hogy minőségi időt töltsünk magunkkal. Ezen az önismereti úton a Bali kínálta lehetőségek szép lassan feltöltenek, megkérdőjeleznek, megrengetnek minket, és olyan impulzusokkal gazdagodhatunk, ami után tényleg változás állhat be az életünkben."

KIKNEK AJÁNLJUK?
Olyan fantasztikus nőknek, akik változásra vágynak és hátrahagynák a zajos hétköznapokat, hogy egy távoli helyen lecsendesedjenek, a vibráló impulzusok és az önismereti gyakorlatok által közelebb kerüljenek saját magukhoz. A programot úgy állítottuk össze, hogy ez az utazás egy fejezet vége és a következő eleje lehessen.